Kiteljesedés az életben az Anamé Programmal

Kiteljesedés az életben az Anamé Programmal

Az otthon, ahol magasabb energiaszinten élhetsz, avagy az Anamé Életmód: ahol a szellemiség és az anyag találkozik

2021. október 22. - Mária_Aname Program

img_5036.JPG

 

Ebben a posztomban ezekről lesz szó  

  • A gyakorlatiasság szerepe a fejlődésben
  • Az otthon szerepe a fejlődésben
  • Az Anamé Életmód OTTHON kihívása
  • Tipp: 2 olvasnivaló

 

Vágjunk is bele!

 

-  A gyakorlatiasság szerepe a fejlődésben

 Számomra a legfontosabb a fejlődés. Az életem során arra jöttem rá, hogy akkor tudok a leggyorsabban fejlődni, ha a szellemiség, a spiritualitás, valamint a gyakorlatiasság, vagyis az anyaggal való kapcsolódás egyformán hangsúlyt kap az életemben.

Az életemben korábban mindig eltolódás volt valamelyik irányba.

Vagy nagyon beszippantott az anyag világa, és nem akartam tudomást venni a lelki és a szellemi dolgokról, vagy fordítva. Volt az életemnek olyan időszaka, amikor a spiritualitás kapott nagyobb hangsúlyt a gyakorlatiassággal szemben. Megéltem mind a két oldalt külön-külön, és rájöttem, hogy önmagukban egyik sem tett igazán és tartósan boldoggá.

Nagyon öröm számomra, hogy 2011-ben megismertem  Balázs Valéria Anamét és az általa megalkotott  Anamé Programot, mert itt megtaláltam azt az egyensúlyt, amire szükségem volt. Megtaláltam azt az eszközt, aminek révén energiával tudok dolgozni az anyagon, és így meg tudom tapasztalni a szellemi úton a gyakorlatiasságot. Ennek a módszernek a segítségével nem elképzelések, gondolkodás és olvasás, hanem megtapasztalás útján ismerem meg magamat és a világot. Így szerzem meg a tudást és ezáltal fejlődöm.

 

- Az otthon szerepe a fejlődésben

 Mindannyian azért vagyunk itt a világban, hogy fejlődjünk.

A fejlődés alatt én azt értem, hogy magasabb energiaszintre jutunk, és boldog életet élünk. A magasabb energiaszint pedig úgy jelenik meg az életünkben, hogy:

  • fizikai szinten egészséges, fiatalos, ragyogó kisugárzású a testünk,
  • gondolati szinten támogató, pozitív, megoldásorientált gondolataink vannak,
  • lelki szinten együttérző, szerető, támogató érzelmek jellemeznek minket,
  • istenképünk támogató.

Az Anamé Program módszere ebben a fejlődésben segít. Ennek a módszernek a segítségével a hét csakra tisztítása és energetizálása révén az olyan régi, túlhaladott mintákat vagyunk képesek leoldani, amelyek betegséget, félelemet, haragot tartanak fenn, és így a magasabb minőségek meg tudnak jelenni az életünkben.

Biztos tudni szeretnéd, hogy milyen szerepe van ebben az otthonunknak.

Minden csakrához különböző életterületek tartoznak, az otthon például a gyökércsakra területe. A gyökércsakra kiegyensúlyozott állapota az anyagi és érzelmi biztonság érzetét adja meg ebben a világban. Szintén ide tartozik az is, hogy vajon meg tudjuk-e élni a bőséget, illetve ez a családi karmák tároló helye is.

Nekem a gyökércsakra és a hozzá tartozó életterületek olyanok, mint a házépítésnél az alapok. Fontos, hogy ezek stabilak és kiegyensúlyozottak legyenek, mert ezekre épül a többi.

A Karma Killer jógagyakorlatok – amelyeket Anamé jógagyakorlatoknak is szoktunk nevezni – abban segítenek, hogy a csakrák területét energetikailag egyensúlyba hozzuk. Mivel ezek a gyakorlatok egyszerű jógalégzésből és könnyen végrehajtható gyakorlatokból állnak, az Anamé jóga kezdőknek is ajánlott. Az Anamé Programban a gyakorlatokon kívül olyan eszközök is vannak, amelyek a csakrák tisztítását támogatják – ilyenek pl. a csakratisztító karkötők, amelyeket Anamé energetizált. Mivel az Anamé Program nem a csakrák megnyitásával foglalkozik, hanem azoknak az egyensúlyba hozásával, ezért nagyon fontos a csakrák feltöltése, energetizálása is.

Amikor a gyökércsakra területével dolgozunk, akkor nem az a célunk (mint a kundalini jógában), hogy a kundalini erőt felébresszük, hanem hogy energetikailag kiegyensúlyozott legyen az a terület, ami a mindennapi életünkben is megnyilvánul.

 


- Az Anamé Életmód OTTHON kihívása

 Mit jelent számodra az otthonod? Mennyire érzed benne jól magad? Segíti-e az otthonod, hogy feltöltődj, pihenj és boldog légy benne? Ha esetleg nem érzed annyira jól magad a lakásodban, elgondolkodtál már azon, hogy vajon mi lehet az oka?

A környezet, a berendezés, a tárgyak, esetleg a zsúfoltság vagy a rend hiánya okozza?

Vagy a nem megfelelő kapcsolódás azokkal, akikkel együtt élsz?

img_5043.JPG
Az Anamé Életmód 21 napos OTTHON kihívása arra épül, hogy ÉRTÉKES VAGY, és abban segít, hogy meg tudd változtatni, át tudd alakítani, ami nem jól működik az otthonodban, és egy olyan környezetet teremts, amiben boldog vagy, jól érzed magadat. Ez persze kihat az emberi kapcsolataidra is!

Én már nagyon vártam, hogy belevághassak. Három hónappal ezelőtt, amikor Anamé elindította az első 21 napos OTTHON kihívást, még nem tudtam foglalkozni vele, mert annyi máson volt a figyelmem, hogy úgy éreztem, még nincs helye az életemben.

De végre eljött az idő és belevágtam, és azt kell mondjam, hogy az OTTHON kihívás sok új tapasztalatot hozott a számomra, ezeket szeretném most veled megosztani:

Először is fontosnak tartom elmondani, hogy az OTTHON kihívás ugyan egy 3 hetesre tervezett kihívás, de egyáltalán nem baj, ha nem tudod 3 hét alatt elvégezni az ajánlott tippeket. Haladj a saját időbeosztásod és ütemed szerint! Fontos az is, hogy ne frusztráld magad az időzítés miatt sem: bármikor elkezdheted a programot.

 - Irányba állítás, a célok megfogalmazása

Át kellett gondolnom, hogy miért kezdek bele és mi az, amin változtatni szeretnék, hogyan szeretném érezni magam az otthonomban.

 - Tudatosan kapcsolódni a tárgyakhoz 

Arra jöttem rá, hogy ez azt jelenti, hogy megfigyelem, hogy milyen érzelmet vált ki az adott tárgy, és hálás vagyok érte akár megtartom, akár kikerül az életemből. Az évek során már többször kipakoltam, lomtalanítottam és elengedtem tárgyakat, dolgokat. De ha körülnézek a lakásomban, még mindig találok olyan használaton kívüli tárgyakat, amelyeket szeretnék kitenni az életemből - ezek főleg ruhák. Az Anamé Életmód OTTHON kihívása jó alkalom volt arra, hogy végre megtegyem, és szembenézzek azokkal a mélyebb rétegekkel, ragaszkodással, félelmekkel, amelyek miatt őrzöm még ezeket a dolgokat. Úgy látom, hogy minden egyes alkalom segít mélyebbre menni.

 - A rendezett, tiszta környezet

Azt a mintát otthonról hozom, hogy rendben és tisztán kell tartanom a lakásomat, ami önmagában nem lenne baj, de a motiváltságot mögötte át kellett alakítanom. A régi minta félelemalapú megfelelési kényszer volt: mit szólnak majd mások…?

Az Anamé Program segítségével viszont ez átalakult, és ma már magamért, a saját jó érzésemért rakok rendet és tartok tisztaságot. Azért, mert öröm egy olyan otthonban élni, ahol rend és tisztaság van, és olyan tárgyak vesznek körül, amelyeket azért használok, mert szeretem őket.

img_5039.JPG
- A figyelem felszabadítása 

A tárgyakban figyelem van lekötve. Azt tapasztalom, hogy a tárgyakban ott van a figyelmünk még akkor is, ha ez nem is mindig tudatosodik. Minél kevesebb használaton kívüli tárgyunk van, annál több figyelmet tudunk fordítani másra, olyan dolgokra, amelyek fontosak a számunkra. Nekem ilyen pl. az Anamé jóga gyakorlatok végzése vagy a meditáció, de bármi lehet, amit te szívesen végzel...

 - Energiatakarékosság

Ahhoz, hogy a napi feladataimat el tudjam végezni, a fókuszáltság mellett oda kell figyelnem az időre is. Ebben a rendezettség és a kevés tárgy is segít, mert így a takarítás egyszerű és gyors. Amikor valamire szükségem van, könnyen megtalálom a helyén, nem kell órákig keresgélnem.

Színvilág

Évekkel ezelőtt még szerettem az élénk színeket a lakásban. Színes párnák, takarók, falak vettek körül - ezeket most mind lecseréltem, mert a letisztult, világos színek és formák között érzem jól magam.

Összességében azt mondhatom, hogy az Anamé Életmód OTTHON kihívás segített tudatosítani, hogy korábban soha nem volt igazán jó a kapcsolatom azzal az otthonnal, ahol éltem. Elutasító voltam vele, idegennek és átutazónak éreztem magam. Erről részletesen írtam ebben a korábbi posztomban.

Arra a következtetésre jutottam, hogy ahogy az otthonomban érzem magam, úgy érzem magam az anyag világában is, vagy fogalmazhatok úgy is, hogy a nagyobb otthonomban, a Földön. Rengeteget változtam ezen a téren, és ebben az Anamé Program segített és segít a mai napig is.

img_5033_1.jpg

Említettem, hogy az otthon a gyökércsakrához tartozó életterület, de ahhoz, hogy új érzelmek, gondolatok, szokások jelenjenek meg az életünkben, mind a hét csakrával foglalkoznunk kell. Az Anamé Programban erre a sokféle csakraspecifikus jógaórán és a tematikus kurzusokon van lehetőség. Ezekről részletes leírást az Anamé órarendben lehet találni. Az Anamé jóga Budapesten két jógastúdióban van jelen egyéni és speciális órákkal, az online térben pedig rengeteg kurzus elérhető a világ bármely pontjáról. Ezek az órák nem hagyományos jógatanfolyamok, mert mindig az aktuálisan zajló energetikai folyamatokkal dolgozunk.

 

 A blogposztjaim végén mindig szoktam adni pár tippet is, ez most sem marad ki:

 

  • Javaslom, hogy nézd meg az Anamé Életmód 21 napos OTTHON kihívásának leírását, mert abban nagyon részletes tanácsokat kapunk Anamétól arról, hogy hogyan tudunk egy olyan magasabb energiaszintű otthont megteremteni, amiben jól érezzük magunkat, fel tudunk töltődni és boldogok vagyunk.

 

  • Anamé véleményét az Anamé Életmódról pedig itt olvashatod, ezt is jó szívvel ajánlom a figyelmedbe, ha még nem olvastad volna. 

 

Remélem sikerült felkelteni az érdeklődésedet, és néhány új nézőpontot adni az otthonoddal kapcsolatban!

 A következő írásomban elmesélem, miként kerestem az utat hogy szabadnak érezzem magama.  És bemutatom, hogy az Anamé Programmal hogyan találtam meg a bennem rejlő szabadság érzését ami független a külső körülményektől.

A poszt végén pedig három gyakorlatias tipp.

 Remélem velem tartasz!

Várlak szeretettel,

Mária

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maria-anameprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr7816732554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása