Kiteljesedés az életben az Anamé Programmal

Kiteljesedés az életben az Anamé Programmal

Az Anamé Program hatása - a  külső megjelenéstől a belső kisugárzásig

2021. február 04. - Mária_Aname Program



A női energiáról

 

Mitől érzem magamat nőnek? Mit tart nőiesnek a világ? Hogyan éltem meg a nőiességemet az Anamé Program előtt? Most mitől érzem magamat nőnek? Milyen átalakuláson mentem keresztül?


women-5795442_1920.jpg

Ezekről fogok ma írni, de miért írok erről a témáról, honnan jött az ötlet? Egy baráti beszélgetés során a női minőségről volt szó. Milyen egy igazi nő, vagy más szavakkal mi jellemzi a női energiát. Próbáltam én is megfogalmazni, kerestem az érzéseket és a szavakat, amikor kaptam egy nagyon jó kérdést: “Mitől érzed magad nőnek?”

Akkor született meg bennem az elhatározás, hogy ezt átgondolom és leírom, mert egész életemben foglalkoztatott a téma, és az Anamé Program hatására megváltozott a gondolkodásom a női minőséggel kapcsolatban 

Mit tart manapság nőiesnek a világ? Így hatvanévesen is érdekel a téma. Szeretem megnézni a szépségversenyeket, a divatbemutatókat, a modelleket, de minden mást is, amelyben a szépségről, illetve a nőiességről van szó. Az Instagramon is követek olyan felületeket, ahol olyan nőket lehet megismerni, akik vállalják a korukat, az ezzel történő változásokat, van egy kisugárzásuk, és ettől gyönyörűek.

Nekem a női minőséghez mindenképpen kapcsolódik a szépség. A szépség azonban mindenkinek mást jelent. Senkit nem szeretnék meggyőzni vagy bárkivel is vitatkozni. Én itt ebben az írásban a saját nézőpontomat írom le, valamint a tapasztalataimat és a változásokat, amelyeken keresztülmentem azáltal, hogy megismertem az Anamé Programot. A csakrákon keresztül szeretném bemutatni, hogy nekem mit jelent a női energia, vagyis a nőiesség, ezért mielőtt továbbmennék afelé, hogy mit jelent számomra a szépség, írok pár információt, hogy mi is az Anamé Program azért, hogy érthető legyen az írásom azok számára is, akik még soha nem hallottak róla.


Az Anamé Program hatása

Az Anamé Program egyszerű, gyakorlatias módszer, amely a testben található hét fő csakra   tisztításával és energetizálásával dolgozik. A Karma Killer jógából és az Anamé Program eszközökből áll. A Karma Killer jóga egyszerű, bárki által könnyen elvégezhető gyakorlatokból épül fel, amelyekben a légzést és a figyelmet használjuk. Az Anamé Program eszközei az Anamé kristályok, az Anamé vizek, az Anamé frekvenciák, valamint a Balázs Valéria Anamé által írt könyvek.

Mind a Karma Killer jóga, mind az Anamé Program kiegészítők abban segítenek, hogy a csakrák szintjén kitisztuljanak a régi energiaminták és lerakódások, és helyettük új minőségek jelenjenek meg. Ezt én magam is megtapasztaltam: megérezhettem, hogy fizikai szinten a test regenerálódik, erős és fiatalos lesz, lelki szinten pedig megjelenik az életemben a szeretet, az együttérzés és az öröm. Szellemi szinten a változás azt jelenti, hogy a körülmények úgy alakulnak, hogy boldog, kiteljesedett életet tudok élni azáltal, hogy megtalálom a helyem a világban.

Fontos tudni, hogy az Anamé Program nem a csakrák megnyitásával foglalkozik, hanem a csakrák tisztításával és energetizálásával, ezáltal éri el a fizikai, szellemi, és lelki szintű   változásokat. Tudom, hogy ennek az átalakulásnak köszönhető, hogy a nőiességről ma már teljesen másképp gondolkodom, és, hogy én magam is rengeteget változtam.


Szépségideál

De visszatérek a szépséghez és ahhoz, hogy ki mit tart szépnek. Nekem fontos, hogy a külső megjelenés és a belső harmónia egyensúlyban legyen. Hogy ez alatt mit értek, erről szól ez az írásom.

attractive-2725452_1920.jpg

Ahogyan említettem, szeretem megnézni, hogy a világban mi az aktuális női ideál, és úgy látom, hogy a nőiesség és a szépség elérése sok esetben külsőségekkel történik, ami lehet kozmetikai termékek használata, az öltözködés, és akár a szépítő műtéti beavatkozások. A sminkkel tökéletessé tenni az arcot, az öltözködéssel kidomborítani és megmutatni a test különböző területeit. Nagy divat a celebek világában, hogy ki tud nagyobb dekoltázst villantani. Gyakran használt kifejezés az újságokban és a médiafelületeken a nőkre a “dögös” jelző. Mintha csak ez lenne a legfontosabb egy nő kinézetében, hogy mekkora melle van, milyen a feneke és mennyire szexi.

Sok nő igyekszik megfelelni a társadalom által sulykolt ideálnak, és ezért különböző szépítő műtéteknek vetik alá magukat, amelyek ideig-óráig szép külsőt és ezzel együtt jó érzést és elégedettséget adhatnak, ugyanakkor sok esetben látni és hallani a hátrányokról, véget nem érő műtétsorozatokról, rosszul sikerült beavatkozásokról, vagy akár egészségkárosodásról is. 

Nekem emellett úgy tűnik a világban, mintha a női minőség egyet jelentene a csábításal és a figyelemfelkeltéssel, vagy mintha a nők a szexualitással lennének egyenlők. A reklámokban is azt látni, hogy mindent “dögös” nőkkel akarnak eladni. 

Senkit nem akarok bántani és minősíteni, én is meg akartam felelni a világ által elfogadott női ideálnak, most már azonban úgy látom, hogy - mint minden más -, ez is egy fejlődési folyamat: a külvilág által diktált és elfogadott mintától elindulva megtalálni a saját értékeket, és felvállalni és megélni azokat. 


Amit otthonról hoztam

Anyukám nőiességről a következő mintát mutatta nekem a saját életével:

- Egy nő sosem hord nadrágot. Ő ezt annyira betartotta, hogy még harisnyanadrágot sem volt hajlandó felvenni, és állandó konfliktus volt közöttünk, ha nadrágban látott. A szoknya is csak akkor volt rendben, ha a hosszúsága megfelelt neki. Szerette a szépet, az elegánsat, de sosem kedvelte azt, ami hivalkodó vagy szexi. Nem használt semmilyen kozmetikumot, szerette a természetességet.

- Sokat hallottam tőle, hogy egy nőnek legyen tartása, legyen büszke.

- Emellett megmutatta a gondoskodást és a törődést azzal, ahogy fizikai szinten hatalmas teherbírással és panaszkodás nélkül látta el a családot. Sokat gondolok rá szeretettel és csodálattal, hogy milyen hatalmas ereje volt. Ez az erő és stabilitás, amivel rendelkezett, most már tudom, hogy jól működő gyökércsakrára utalt.


Fiatal felnőttként

Tinédzserként, amikor már a fiúknak is tetszeni akartam, elkezdtem a divatot követve öltözködni, érdekelt a külsőség, a smink, a frizura, figyeltem, mi a trendi, és azt igyekeztem követni. A húszas-harmincas éveimben ez az irány tovább folytatódott. Követtem a divatot, kifelé figyeltem, nem volt kapcsolatom magammal. A nőiesség iránti vágy megvolt bennem, de csak a külsőségekben jelent meg, abban hogy jól nézzek ki, ezért sokat mozogtam sportoltam, hogy formás alakom legyen. Rengeteg ruhám volt, mindig azon voltam, hogy divatosan és csinosan öltözködjem, és sok időt és pénzt költöttem kozmetikára és kozmetikumokra.

Nagyon örültem amikor észrevett a környezetem, vagy dicséretet kaptam a külsőm miatt.  Szerettem, ha udvariasak, előzékenyek vagy segítőkészek voltak velem szemben. Volt időszak amikor nagyon rövid szoknyákat hordtam magassarkú cipővel, majd hosszabb szoknyákat. Rendszeresen jártam szoláriumba, festettem a körmöm, festettem a hajam, amikor őszülni kezdett, sőt még a szépítő műtét is megfordult a fejemben. Csak külső megoldásokban kerestem a nőiességet.


40-en túl

A kor előrehaladtával aztán azt vettem észre, hogy egyre többet kell a külsőmmel foglalkozni, és akkor sem érem el azt a hatást, amit szeretnék. Azt is éreztem, hogy nem vagyok harmóniában magammal, és akármit veszek fel, akárhogy sminkelem magam, valahogy nem az igazi. Mintha nem önmagam lennék.

Ekkor már elmúltam 40 éves, és találkoztam egy ruhatervezővel, aki nagyon értett ahhoz, hogy kinek milyen színek és ruhafazonok állnak jól. Imádtam a ruhákat, amiket rám tervezett. Nagyon nőiesek voltak a formák, az anyagok, és olyan színeket használt, amik az én színvilágom voltak a bőröm, a szemem és a hajam színe szerint. Itt éreztem meg először, hogy kezd kialakulni a saját stílusom, és nem a mindenki által követett divatot másolom, de ez még mindig a külsőségekről szólt. A ruhákkal akartam elérni, hogy nőiesnek érezzem magam, és a külvilág felé is azt mutassam.

Belül azonban volt egy állandó feszültség, ami a kor előrehaladtával az arcomra is kiült, így megkeményedtek a vonásaim és a kisugárzásom is. Felvehettem a rám tervezett szép ruhákat, de ha tükörbe néztem, nem voltam elégedett. Úgy gondoltam, hogy a kor előrehaladtával elindultak az öregedési folyamatok, és ezzel együtt eltűnik a nőiesség is, ez az élet rendje.

Mígnem 2011-ben - ekkor már elmúltam 50 éves - az élet összehozott az Anamé Programmal. Ekkor az anyagi megélhetés és biztonság volt számomra a legfontosabb, és egyáltalán nem gondoltam arra, hogy a külső megjelenésben vagy a nőiesség terén is változás következzen be, pedig így történt.


A csakrák és a női minőségek

A blogposzt elején már írtam röviden az Anamé Programról. Most szeretném megmutatni, hogy melyik csakra egyensúlyba kerülése milyen változást hozott az életemben, aminek következtében magam is azt élem meg, és a környezetemből is azt kapom visszajelzésként, hogy nőies energiáim vannak. 

Az Anamé Programmal elindultam megismerni a belső világomat. Már nem kívül keresem a megoldást, hanem belül. A Karma Killer jóga gyakorlatai nagyon egyszerűek. Az Anamé jógagyakorlatok egyáltalán nem hasonlítanak más jógáknál használt gyakorlatokhoz, például a hatha vagy a kundalini jóga gyakorlataihoz. Nincsenek benne ászanák, nem kell hozzá hajlékonyság vagy ügyesség. A légzések, amelyeket használunk, szintén egyszerűek és nem kell hozzájuk ismerni a jógalégzést. Így az Anamé jóga kezdők számára is könnyen elvégezhető és teljesen biztonságos, hiszen az energetikai szabályokat figyelembe véve állítjuk össze a gyakorlatokat.

Mielőtt rátérnék, hogy bemutassam csakrák szintjén az átalakulásokat, amelyek segítettéka női minőség felerősödését, lenne egy kérdésem:

Te hogyan jellemeznéd a női energia minőségét? Hogyan írnád le azt a személyt, akit nőiesnek tartasz?

young-610543_1920.jpg

portrait-3190855_1920.jpg

 

Most megosztom veled a saját véleményemet. Természetesen legyen csinos, ápolt, igényes a külsejére, de ha mindehhez nem társul egy kisugárzás belülről, akkor a külsőségek önmagukban kevesek. És hogy mit is jelent számomra a kisugárzás? Olyan belső tulajdonságokat, amelyek sugárzó szépséget adnak a nőnek a korától és a külsőségektől függetlenül. 

Milyen tulajdonságokra gondolok? Nyugalom, stabilitás, erő, kiegyensúlyozottság, magabiztosság, önismeret, elfogadás, lágyság, szeretet, törődés, odafigyelés, gondoskodás, együttérzés, gondoskodó szeretet az emberek és a tárgyak irányába is. Szépséget adni a tárgyaknak és a környezetnek. 

Bemutatom, hogy csakrák szintjén hol jelennek meg ezek a tulajdonságok, valamint azt, hogy én mit tettem, hogy az életemben megjelentek ezek a minőségek. Induljon a csakrautazás!


A gyökércsakra

A test szintjén a lábak és a farokcsigolya tartozik ide.

Ennek a területnek az egyensúlya segít, hogy érzelmileg és anyagilag biztonságban érezzük

magunkat. Itt van az erő, a stabilitás, ami segít, hogy a világban meg tudjuk állni a helyünket. Ez biztosítja, hogy nőként el tudjam tartani magamat anyagilag, és hogy legyen erőm odafigyelni és szeretettel gondoskodni az egész családról.

Ahogy írtam korábban anyukámnak ez a területe igencsak jól működött. Nálam eredetileg a gyökércsakránál energetikailag alulműködés volt, az Anamé jóga végzésével azonban megtörtént a csakratisztítás és -energetizálás, így a félelmek helyett megjelent a nyugalom, a biztonság és a stabilitás érzése, ami nagy erőt ad az életben.

 

Mit tettem és teszek a mai napig, hogy a gyökércsakrám jól működjön?

- Nagyon sokat gyakoroltam erre a területre mind egyéni-, mind csoportos órákon. 

- Amikor megjelentek az Anamé Program kiegészítői, beszereztem a gyökércsakra tisztító karkötőt, amit a bal csuklómon viselek, illetve a gyökércsakra töltő karkötőt, amit a jobb kezem hordok. A mai napig folyamatosan velem vannak ezek a kristálykarkötők.

- Emellett hallgatom a Gyökércsakra, a Delta meditáció, a Mély alvás és ellazulás, és az Étel energetizálása hanganyagokat.

- A 21 napos Anamé vízkúrát természetesen már többször megcsináltam.

Mindennek az eredménye az, hogy ilyen nyugodtnak és erősnek soha életemben nem éreztem magamat. A külső körülmények változása ellenére belül stabilnak érzem magamat, és sokkal bátrabb vagyok a számomra ismeretlen helyzetekben.

 

A szakrális csakra

Testi szinten ez az alhas és a keresztcsont területe. A szakrális csakra nemcsak a szexualitásról szól; ez a terület felelős, hogy boldognak és felszabadultnak érezzük magunkat az anyag világában. Hogy élvezzük, és örömteli legyen az életünk itt a Földön, hogy merjünk boldogok lenni.

Magam is tapasztalom, hogy egy boldog emberből sugárzik a szépség, és ez a szépség egészen más minőség, mint amit a kozmetikumokkal lehet elérni. A szépség, a művészet, a kreativitás is ehhez a területhez tartozik, ahogyan az is, amikor a belső szépség utat talál magának és meg tud jelenni az anyag világában akár, mint egy művészi alkotás, akár csak mondjuk a takarításban megnyilvánulva. 

A szakrális csakrához tartozik a kapcsolódás igénye is másokhoz, a többi emberhez. Ha egyensúlyban van ez a terület, akkor megvan a nyitottság és az érdeklődés a másik irányába, és ennek is van kedvessége és szépsége a külvilág felé.

Azt látom, hogy a szakrális csakra jó állapota tartást és méltóságot ad, és ezt sugározza ki a világ felé. Ennek is van ereje és stabilitása, ami szerintem abból származik, amikor egy nő felszabadultan meg meri élni az életét úgy, hogy közben ismeri a határait.

Amikor elkezdtem az Anamé Programot, a szakrális csakra területe nálam szintén alulműködő volt. Visszahúzódó voltam, és bár vágytam az öröm megélésére, akármilyen jók voltak a körülmények, elégedetlenség és lemondás volt bennem.

 

Mit teszek, hogy meglegyen a szakrális csakra egyensúlya?

 - Rengeteget gyakoroltam, főleg az első két évben, mind egyéni, mind csoportos órákon, valamint részt vettem a szakrális csakra kurzusokon és táborokon is. Pontosan emlékszem, arra, hogy mennyire nehéz volt számomra végrehajtani, amikor először kaptam egyéni gyakorlatot a szakrális területre.

 - Természetesen használom az Anamé kristályok közül a szakrális csakrához tartozó csakratisztító és csakraenergetizáló karkötőket, valamint az Ázsia karkötőt, ami a gyökércsakra és a szakrális csakra kristályok magasabb oktávja.

- A hanganyagokat is hallgatom, nagyon szeretem a Szakrális csakra CD-t, aminek segítségével hét olyan témával is tudok foglalkozni, ami ehhez a területhez tartozik. És bár én most a női energiáról írok, fontos tudni, hogy a férfiak számára is ugyanúgy ajánlott ez a CD. Mindenki rendelkezik női és férfi minőséggel és energiával, amiknek a harmóniája mindkét nem esetében ugyanolyan fontos.

A szépség és megfiatalodás CD-t is nagyon szeretem, mert a frekvencia és Anamé meditációja segíti a belső szépség megjelenését és kiáradását a külvilág felé.

- A szakrális csakrára is létezik energetizált Anamé víz, amit lehet alkalmanként is fogyasztani, én azonban szeretem inkább a 21 napos vízkúrát végezni, mert így gyorsabban és mélyebb rétegekben tudok dolgozni, hogy ez a terület egyensúlyba kerüljön.


Ezzel a területtel kapcsolatban egy nagy változásról szeretnék beszámolni. Amint már írtam a poszt elején, régebben nagyon fontos volt számomra a külsőség. Igyekeztem a legújabb divat szerint öltözni. Az utcára csak frissen mosott hajjal és sminkkel voltam hajlandó kimenni. Amikor elkezdtem őszülni, nagyon kényesen vigyáztam arra, hogy nehogy látszódjanak az ősz szálak.

Az Anamé Program hatására azt vettem észre, hogy kezdtem elengedni a külsőségeket, mert már nem volt kényelmes őket fenntartani, valamint egyre jobban vállalni mertem azt, aki vagyok, és tudom, hogy ez a változás a szakrális csakra átalakulásának köszönhető.

Kezdett leegyszerűsödni  az öltözködésem. A praktikus, egyszerűbb ruházatra tértem át, és rájöttem, hogy így is lehet csinosan öltözködni. Sminket is egyre ritkábban használtam, majd azt vettem észre magamon, hogy smink nélkül jobban is tetszem magamnak.

Az önmagam felvállalásához a legnagyobb dolognak azt tartom, amikor eldöntöttem, hogy nem festem tovább a hajamat, és elmentem levágatni a félhosszú sötétbarna hajamat fél centisre. Furcsa volt belenézni a tükörbe, de szívesen és örömmel vállaltam fel és mutattam meg a világnak azt, ami valójában van.

Tudom, hogy mindez az átalakulás is a szakrális csakra egyensúlyba kerülésének a következménye és sokkal jobban érzem magamat így a bőrömben.


A köldökcsakra

Ahogyan a nevében is benne van, a köldök és a derék sávja tartozik ide.

A mai világban a nőiességhez hozzátartozik a vékony derék. Annak idején én is nagyon büszke voltam arra, hogy szinte át tudtam fogni a derekam, mert annyi vékony volt. Ma már tudom, hogy  ez energetikailag hiányt jelentett, ami azt jelenti, hogy alulműködött ez a terület. Ez az életemben úgy jelent meg, hogy határozatlan voltam, a céljaim eléréséhez könnyen kiürült a motiváltság. Az emberi kapcsolataimban alárendelt szerepbe kerültem, és áldozatnak éltem meg magamat.

A köldökcsakrához a célok és azok eléréséhez szükséges erő,  dinamizmus és motiváltság tartozik. Ha ez a terület egyensúlyban van, akkor lekerülnek az emberi játszmák, az ember őszinte és egyenes tud maradni, és képes megvédeni a határait.

A mai napig nekem is van feladatom ezzel a területtel, de már sokat változtam. Nemcsak testi szinten, hogy már nem tudom átfogni a kezemmel a derekamat, hanem teljesen lekerült rólam a sértettség és áldozatszerep érzése.

 Határozottabb és céltudatosabb vagyok és ez köszönhető annak, hogy

- Folyamatosan végzem az Anamé Program gyakorlatait a köldökcsakra területére is. Rendszeresen vannak kurzusok, amelyek abban segítenek, hogy ez a terület egyensúlyba kerüljön, és nekem sokat segítenek, hogy kikerüljek az áldozati szerepből, és hogy legyen bátorságom kiállni magamért.

- Az Anamé kristályok közül a köldökcsakra tisztító és energetizáló karkötőket is folyamatosan használom, a magasabb oktáv Egyiptommal együtt.

- Természetesen a hanganyagok között is megtalálható a Köldökcsakra CD, amelyet szintén használok.

- Az Anamé vizek közül nagyon szívesen használom a köldökcsakra és az Egyiptom vizeket, mert segítik kitisztítani és egyensúlyba hozni ezt a területet.


A szívcsakra

A mellkas és a karok tartoznak ide.

Fontosnak tartom, hogy a szívről is beszéljek energetikai szempontból, mert itt raktározódnak el a régi történetek, megélések érzelmi lenyomatai, akár jók és kellemesek voltak, akár nehezek vagy fájdalmasak. A szívnek nem az a feladata, hogy raktározza az érzelmeket, hanem az, hogy átengedje őket.

Mind a gyökér-, mind a szakrális csakra területén sok nehéz és fájdalmas dolgot éltünk már meg mindannyian, ezeknek az érzelmi lenyomatai az Anamé Program hatására azonban leoldódnak és el tudjuk engedni őket. Így a szív erős és nyitott tud maradni a különböző helyzetekben.

Ahogyan írtam, úgy látom, hogy a világban a nagy dekoltázs és a nagy mellek jelentik a nőiességet. Számomra a nőiességet viszont nem a külsőségek jelentik, hanem az érzékeny, ugyanakkor erős szív, amely képes a szeretetre, odaadásra, elfogadásra és támogatásra.

- Az Anamé Program gyakorlatai abban segítenek, hogy ez megvalósuljon. Természetesen a mai napig én is rendszeresen végzem a szívcsakra gyakorlatokat is. A szívcsakra területét egyébként minden Anamé jógaóra érinti, ugyanakkor az Anamé órarendből nagyon sokféle csakraspecifikus és tematikus óra közül lehet választani. Fontosnak tartom megemlíteni, hogy az Anamé Program nemcsak egy jógatanfolyam, hanem folyamat, ahol addig veszel részt az órákon, ameddig neked szükséges.

Az Anamé Programnak jelenleg két jógastúdiója található Budapesten. A jó hír az, hogy az Anamé jóga Budapesten kívül a világ bármely részén elérhető azzal, hogy a jógaórák az online térbe kerültek.  

- Az Anamé jógagyakorlatok mellett a szívcsakra tisztító, energetizáló és aktíváló karkötőt is rendszeresen viselem, a szívcsakra Anamé karkötők magasabb oktávjával, a Magyarországgal együtt.

- A hanganyagok közül a Szívcsakra CD mellett szeretem hallgatni a Szellem félév meditációja és az Egység félév meditációja CD-ket is azért mert ezekben a hanganyagokban Anamé mind a hét csakrát érinti a meditációjában.

- Az Anamé vízkúra szintén nagy löketet ad ahhoz, hogy a szív területe kiszabaduljon a régi minták alól, és hogy új minőségben tudjon működni.


Tudom, hogy nem írtam az összes csakráról, ezt egy másik posztban fogom megtenni. Úgy érzem, hogy nálam a négy csakra, a gyökér,- a szakrális-, a köldök- és a szívcsakra átalakulása segített legjobban abban, hogy megtapasztaljam a női energia minőségét, és felfedezzem, hogy milyen az, amikor a szépség belülről fakad és független a kortól.

img_9708.JPG

Az Anamé Programon belül Anamé elindította az Anamé életmódprogramot, melyről a blogjában részletesen is lehet olvasni és megismerni Anamé véleményét és életútját. Emellett nagyon sok jó gyakorlatias ötletet kapunk tőle arról, hogyan lehet egyszerűen, és mégis a lehető legmagasabb energiaszinten tenni a természetes szépségért.


Remélem, tudtam adni új nézőpontot és egy-két hasznos tippet, hogy a női energia minőségét meg tudd tapasztalni, nemcsak külsőségek alapján, hanem belső értékek mentén is.

 Ha tetszett az írásom, akkor találkozunk a következő posztban!

Várlak szeretettel!

A bejegyzés trackback címe:

https://maria-anameprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr5916415764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása