Kiteljesedés az életben az Anamé Programmal

Kiteljesedés az életben az Anamé Programmal

Változás és változtatás

2021. szeptember 30. - Mária_Aname Program

 

 

Hogyan lehet együtt élni a változásokkal úgy, hogy közben boldogok, elégedettek és szeretetteljesek maradjunk?

 

Két oka is van, hogy miért írok a változásról.

  1. Az egész világban gyors és nagy átalakulások  vannak. Azt tapasztalom, hogy rugalmasnak és alkalmazkodónak kell lennünk, ha követni akarjuk ezeket. A változás sok esetben felhozza a félelmet az újtól, az ismeretlentől, és nagyon jó, ha ezzel tudunk valamit kezdeni.
  2. Szeretnék mutatni egy olyan megoldást, ami nekem is segít abban, hogy stabil és pozitív maradjak ebben a változó világban. A blogposztom végén ezért 3 konkrét gyakorlatot is fogok adni, amelyek segítségével rögtön meg tudod tapasztalni a saját erődet, stabilitásodat.

Én egész életemben féltem nemcsak az ismeretlentől, hanem az ismerős dolgoktól is.

Félelmekkel a szívemben nem tudtam megélni a boldogságot és a kiteljesedett életet.

Kerestem a megoldást arra, hogy a félelmektől hogyan tudok megszabadulni.


120321152_1703172809850721_408887866030909103_n.jpg

Az élet a változásról szól

Ahogy biztosan téged is, engem is már régóta foglalkoztat, hogy mi értelme van az életnek. Ezzel kapcsolatban sok könyvet olvastam, és gondolati szinten tudtam is, hogy az életünk értelme itt a Földön a fejlődés. A fejlődés létrejöttéhez pedig szükség van az állandó változásra.

Elfogadtam és egyetértettem ezzel a gondolattal, de ha valami új jelent meg az életemben, annyira felerősödtek bennem a félelmek, hogy megbénítottak és sokszor cselekvő- és gondolkodás képtelenné tettek.

A világban történő jelenlegi gyors és nagy változások persze minden embert érintenek. 

Elősegítik a fejlődést, de ugyanakkor megmozgatják és felszínre hozzák a legmélyebb félelmeket is a biztonsággal, az egészséggel, vagy akár az életben maradással kapcsolatban.

Szeretném megosztani veled azt az utat, ami segített nekem, hogy megtaláljam magamban azt a biztos, stabil pontot, amihez bármikor vissza tudok térni, ha az életemben történő változások felhozzák bennem a félelmeket. 

Azt figyeltem meg, hogy a változás igénye kiindulhat belőlem, ugyanakkor adódnak az életben olyan váratlan külső események is, amelyek egyszerűen megkövetelik a változást. 

Éreztem, hogy valami többre van szükségem, egy mélyebb belső átalakulásra, hogy kikerüljek a félelmek fogságából és ne ők irányítsanak engem, hanem én őket.

15 évig jártam kurzusról kurzusra – mert abban bíztam, hogy ha több tudást szerzek, akkor biztosan csökkenni fognak a félelmeim is –, de az igazi megoldás az Anamé Programmal érkezett meg. 

Addig viszont rengeteg mindent éltem meg a változással kapcsolatban! Ezeket gyűjtöttem most össze neked.


- Amikor a változás igénye belőlünk indul ki

Arra az esetre gondolok, amikor van egy célom, és annak eléréséhez szükséges valamin változtatnom. Ha például szeretnék több pénzt keresni, akkor ehhez lehet, hogy munkahelyet kell váltanom, új dolgokat kell megtanulnom vagy új képességeket kell megszereznem. Ez mind sok-sok változással jár együtt.

Természetesen ebben a folyamatban is vannak nehézségek és félelmek, de annak a vágya, hogy elérjem a célomat, sokat tud segíteni és tovább tud lendíteni.

Amikor az élet hozza a változás szükségességét

Erre jó példa az elmúlt évben indult koronavírus-járvány, amikor vállalkozások és munkahelyek szűntek meg egyik napról a másikra. Egy ilyen helyzet igencsak rákényszerít a változásra és a változtatásra.

Sajnos ez a helyzet engem is érintett, egy év alatt rengeteg új dolgot kellett megtanulnom és máshogy kellett a munkámat végeznem, mint korábban, hogy tudjak igazodni a változásokhoz. Ezt magamtól nem feltétlenül tettem volna meg. A komfortzónámon kívül volt korábban például, hogy kamera előtt órákat tartsak, hogy a számítógépet rendszeresen használjam, hogy a közösségi médiában megjelenjek - de megléptem!

Az újtól és az ismeretlentől való félelmet még koncentráltabban tudtam megtapasztalni, de így lehetőségem nyílt arra is, hogy használjam azt a tudást, amit az Anamé Program által megszereztem.

 - Amikor a külvilágban akarunk mindenáron változást

Biztosan volt olyan az életedben, hogy változást szerettél volna és úgy gondoltad, hogy ha a körülményeken változtatsz, akkor minden rendben lesz. Én számtalan ilyen élethelyzetben voltam. Változtattam munkahelyet, lakhelyet, párkapcsolatot, sőt, külföldre is elmentem dolgozni annak reményében, hogy jobban fogom érezni magam.

Semmit nem bántam meg, mindenből tanultam, minden helyzet által több lettem, de mégsem értem el, hogy tartósan elégedettnek és boldognak érezzem magam.

Amikor belül történik meg a változás

Én először a tanulásban láttam meg azt a lehetőséget, amely majd meghozza a belső változást. Megszereztem egy felsőfokú végzettséget, majd az összes szakmai továbbképzésen részt vettem. Később nagyon érdekelni kezdett az önfejlesztés, és 15 éven keresztül tréningről tréningre jártam. Rengeteget kaptam ezektől az élményektől, de mégis azt éreztem, hogy valami még hiányzik, mert továbbra is féltem a változástól, az újtól. Nagyon vonzott a fejlődés, de közben arra is rá kellett jönnöm, hogy a fejlődés változással jár, a változás pedig sokszor nem könnyű, mert el kell engedni a régit, az ismertet, a megszokottat azért, hogy be tudjam engedni az újat, az ismeretlent. 

Ez pedig őszintén szólva félelmetes volt.

De amikor 2011. januárjában első alkalommal találkoztam az Anamé Programmal, azonnal éreztem, hogy végre megtaláltam a hatékony megoldást. Az érzés most már belső tudássá vált az évek alatt szerzett tapasztalatokból.

 Mire kaptam megoldást az Anamé Programon keresztül?

Az Anamé Program számomra teljesen új módon segített szembenézni a félelmekkel, mint ahogy addig próbálkoztam:

 - Már nem a körülményeket akarom megváltoztatni, vagy több tudás és információ révén nagyobb magabiztosságra szert tenni, hanem saját magam felfedezése és megismerése útján teszem le a régi mintákat, a múltat, a félelmeket. Az Anamé Program nem technikákat tanít meg nekem, hogy a félelmeket hogyan kezeljem, hanem végigvezet azon az úton, hogy olyan emberré váljak, aki nem fél. Az Anamé Program nem jógatanfolyam, hanem egy folyamat, ami közben magasabb energiaszintre kerülünk. A jó hír az, hogy ez nem csak nálam működik! Erre mindannyian képesek vagyunk, ha a test hét fő energiaközpontja, vagyis a csakrák tisztítása és energetizálása megtörténik.  Az Anamé Programban nem a csakrák megnyitása vagy a kundalini energia felébresztése (ami a kundalini jógára jellemző) a cél, hanem a hét csakra egyensúlyba hozása, hogy így minden életterületünk harmóniába kerüljön és boldogan éljünk. A múltbéli félelmeink így egyre csökkennek és idővel teljesen lekerülnek rólunk. 

 - Máshogy gondolkodom dolgokról: megváltozott a világnézetem. Az életet nem büntetésnek vagy céltalan időtöltésnek tartom, amit túl kell élni valahogy, hanem látom az értelmét, és tudom, hogy a változások – még ha nehezek is – értem vannak és a fejlődésemet szolgálják.

A legnagyobb különbség a többi módszerhez képest, amelyeket eddig megismertem, hogy az a felismerés, hogy a félelmeink meghaladhatóak, nem csak egy információ, hanem képes vagyok megélni, mert belső tudássá vált. 

- És még egy fontos változás: a szívem állapota. Úgy gondolom, hogy egész életemben “jószívű” és “jószándékú” voltam, de a félelmek miatt túl érzékeny is, ezért könnyen megsértődtem és elzárkóztam.

Az Anamé Program az érzékenység mellett meghozta a stabilitást, a nyitottságot, valamint olyan érzéseket is, amelyekről eddig csak hallottam: a hálát, az együttérzést, az odaadást, a hitet, a feltétel nélküli szeretetet. 

Mert hogy Anamét idézzem:

“A változáshoz és a fellendüléshez nemcsak egy nagy terv kell, hanem elsősorban hála mindazért, amiben eddig részed volt.” (Anamé)

img_8832.jpg
Az  Anamé Program a test energiarendszerével, vagyis a csakrákkal dolgozik, és segít magasabb energiaszintre jutni. Magasabb energiaszinten pedig megváltoznak az érzelmek. A félelem helyébe a szeretet, az öröm, a kíváncsiság, a bizalom lép, miközben  stabilitás, erő születik. Biztosan te is érzékeled, hogy ebben az állapotban teljesen máshogy tudjuk fogadni és kezelni az életünkben történő változásokat.

Most, hogy az ismeretlentől való félelmem jelentősen csökkent az Anamé Program hatására, máshogy élem meg a változásokat, és így az életet is.

Egyre gyakrabban tapasztalom, hogy a félelmek összehúzó érzése helyett kíváncsiság és kalandvágy jelenik meg bennem. Természetesen vannak még félelmeim, de az irányítás már az én kezemben van, és így egy egészen más minőségű életet vagyok képes megélni.

 Az Anamé Program a megtapasztaláson keresztül vezet el a tudáshoz.

A Karmakiller jógagyakorlatok – amelyeket régen Anamé jógagyakorlatoknak neveztünk – nagyon könnyűek, ezért az Anamé jógát kezdőknek is bátran ajánlom. Bárki képes elvégezni őket, hiszen ez a jóga egyszerű mozdulatokból, jógalégzésből és koncentrációból áll.

Nagy öröm számomra, hogy a pesti jógastúdióban már elkezdtük újra a személyes egyéni jógaórákat, és így ismét tudunk személyesen is találkozni. (Amúgy az Anamé jóga Budapesten két központtal is rendelkezik.) Az anamé órarenden keresztül lehet bejelentkezni mind a személyes, mind az online egyéni órákra. A csakraspecifikus és tematikus órák továbbra is az online térben érhetők el, ezeket itt tudod megtekinteni és jelentkezni is itt tudsz. 

A Karma Killer jógagyakorlatok mellett az Anamé Program eszközeinek a használata is ezt a megtapasztalást segíti: a csakratisztító karkötők, hanganyagok és vizek mind-mind támogatják a tisztulási folyamatokat. Ha felkeltettem a kíváncsiságodat, Balázs Valéria Anaméról, az Anamé Program megalkotójáról többet is megtudhatsz a blogjából, és ha érdekel az Anamé kristályok működése és hatása is, akkor itt elolvashatod erről Anamé véleményét és tapasztalatait.

Hogy itt és most te magad is megélhesd az Anamé Program hatékonyságát, három gyakorlatot javaslok, amelyek segítségével te is meg tudod tapasztalni egy magasabb energiaszint létezését, és így belső stabilitást érzel akkor is, ha a külvilág megváltozik körülötted:

 1. Az első a stresszoldó gyakorlat, aminek bemutató videóját itt találod.

Segít, hogy a szívcsakra területéről lekerüljön a feszültség, és ezáltal nyugodtabbnak és ellazultabbnak érezd magad.

 2. Az Anamé Program alapgyakorlatai közül a Lélek gyakorlatát javaslom, mert ez adja meg azt az érzést, hogy erős és stabil vagy, és képes vagy beleállni és végigvinni azokat a dolgokat, amelyeket a változás kér tőled. (A gyakorlatot itt találod meg.)

 3. És végül egy olyan meditációs gyakorlatot ajánlok a figyelmedbe, amely Anamé idezetéhez kapcsolódik: teremts magadnak nyugodt körülményeket és képzeld el azt az életet, ami számodra a legoptimálisabb. Legyen részletes, színezd ki, éld át! Ha megvan a kép, figyelj a szívedre és érezz hálát az egész életeddel kapcsolatban.

Ha van kedved, akkor írd meg nekem, hogy mit tapasztaltál a gyakorlatok hatására.

 

A következő írásomban az otthonomról fogok írni. Lakáskultúra egy kicsit máshogy.

Megosztom veled arról a tapasztalatomat, hogy miként  tudunk egy olyan magasabb energiaszintű otthont teremteni, ami biztosítja számunkra pihenést, a nyugalmat a feltöltődést a mindennapokban.

Az írás végén adok gyakorlatias ötleteket, amelyeket én magam is használtam,  hogy megvalósítsam azt az otthot amiben szívesen élek. 


Várlak szeretettel,

Mária  



A bejegyzés trackback címe:

https://maria-anameprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr7616705332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása