Kiteljesedés az életben az Anamé Programmal

Kiteljesedés az életben az Anamé Programmal

HOGYAN LETT IDEÁLIS A TESTSÚLYOM AZ ANAMÉ PROGRAMMAL

2020. november 05. - Mária_Aname Program

HOGYAN LETT IDEÁLIS A TESTSÚLYOM AZ ANAMÉ PROGRAMMAL

 

       - azaz hogyan sikerült 10 kg-ot lefogynom lemondás és önsanyargatás nélkül -

 

Tudom hogy sok embernek okoz gondot a testsúlya, és te, aki most olvasod ezt az írást, lehet hogy szintén megoldást keresel.

  ...Talán HÍZNI szeretnél, de az is lehet, hogy azok emberek közé tartozol akik FOGYNI szeretnének...lehet hogy a testsúlyod kibillentségét valamilyen egészségügyi probléma okozza.

...de az is lehet, hogy szeretnéd elérni azt a testsúlyt, amit tökéletesnek gondolsz magad számára, és amiben jól érzed magad.

...lehet, hogy most kezdesz bele valamilyen programba, de az is lehet, hogy sok módszerrel próbálkoztál már.

....lehet, hogy figyelsz a táplálkozásod minőségére és mennyiségére. Kevesebb cukrot, lisztet, édességet eszel, és több zöldséget és gyümölcsöt. Esetleg figyeled a kalóriatáblázatot, vagy több vizet iszol.

...lehet, hogy valamilyen étrendet követsz.         

...lehet, hogy odafigyelsz, hogy mikor eszel.

...lehet, hogy sportolsz, mozogsz, táncolsz vagy edzésre jársz.

...lehet, hogy változott a testsúlyod vagy átalakult a tested. Lehet, hogy elérted már azt az ideális testsúlyt, amit célul tűztél ki, de az is lehet, hogy még nem.

...talán már azt is tapasztaltad, hogy elérted a vágyott testsúlyt, de nem tudtad megtartani.
scale-403585_1920.jpg 

Bárhová is tartozol, ha szeretnél megismerni egy módszert, amely segít visszaállítani és megtartani az ideális testsúlyodat, akkor gyere velem.

A megoldás, amit én találtam, nem más, mint az ANAMÉ PROGRAM.

Gondolkodtál-e már azon, hogy a táplálkozáson,  a mozgáson, illetve a sebészeti beavatkozáson kívül még mivel lehetne elérni a számodra legideálisabb testsúlyt vagy testalkatot, amivel igazán elégedett és boldog lennél? Mi lenne, ha a test energia rendszerével is foglalkoznál?

Biztosan hallottál már a csakrákról és arról, hogy minden energia. Az ANAMÉ PROGRAMban energiával dolgozunk. A CSAKRÁKAT TISZTÍTJUK  tisztítjuk és töltjük, és ezáltal magasabb energiaszintet érünk el, ahol a testünk regenerálódik, érzelmileg  stabilizálódunk és az életkörülményeink is rendeződnek. Vagyis az ANAMÉ PROGRAM  komplex átalakító rendszer, amely a KARMAKILLER JÓGÁBÓL és az ANAMÉ PROGRAM  KIEGÉSZÍTŐIBŐL ál

Mi is az a Karma Killer jóga?

 Bárki számára elvégezhető egyszerű gyakorlatok, ahol a légzést és a figyelmet használjuk. Ezek nem hagyományos jógagyakorlatok, nem kell hozzá hajlékonynak vagy edzettnek lenni, és a légzések sem hagyományos JÓGALÉGZÉSEK, ugyanakkor ezek a gyakorlatok a testben található energiaközpontokra, az úgynevezett csakrákra hatnak, azokat tisztítják és töltik. Ha az energiatesttel dolgozunk, az kihat a fizikai testre, és képes regenerálni, egyensúlyba hozni, és ezáltal segíteni az ideális testsúly kialakulását.

 Melyek az Anamé Program kiegészítői?

 Az Anamé kristályok, amelyek között CSAKRA TISZTÍTÓ KARKÖTŐT   is találunk,  ANAMÉ csakravizek és   BALÁZS VALÉRIA ANAMÉ könyvei.

Ezek az eszközök is abban segítenek, hogy a fizikai test magasabb energiaszintre kerüljön, és ezáltal harmonikusabban működjön, aminek a következménye a megfelelő testsúly kialakulása.

 Visszatérek a történetemhez 

 A húszas éveimtől kezdve mindig problémám volt az alkatommal, küzdöttem a kilókkal. Nem éreztem magam trendinek, mert széles csípőm volt kiálló fenékkel, és ha híztam, minden kiló ezt a területet növelte. Kétrészes ruha vagy bikini  vásárlásánál sokszor volt nehézség, hogy alulra 1-2 számmal nagyobb méretre volt szükségem, mint felülre. Ezért is kellett varratni a ruháimat, mert a konfekcióméret általában nem volt jó rám.

Gyógytornász végzettségem miatt a MOZGÁS mindig érdekelt és fontos volt a számomra, valamint aerobik oktatóként is sok mindent tettem az alakom és a testsúlyom megtartásáért. Akkor még nem tartottam JÓGA ÓRÁKAT,  és nem ismertem a CSAKRÁK TISZTÍTÁSÁT  sem. A mozgással elég jó formába tudtam magam hozni és tartani, de amikor leálltam, a kilók zsupsz, máris visszajöttek. Ebben az időszakban a táplálkozásra nem figyeltem tudatosan. Csak azt éreztem, hogy nem vagyok képes  koplalni, éhezni, megvonni magamtól az ételt, mert akkor feszült vagyok, és nem tudok koncentrálni a feladatokra.

 A TÁPLÁKOZÁSRA később, a harmincas éveimben kezdtem odafigyelni.

Kevesebb húst ettem, több salátát, zöldséget és gyümölcsöt. Méregtelenítő kúrákat  tartottam, étrendkiegészítőket fogyasztottam. Történt súlycsökkenés, és a közérzetem is jobb lett, de az az átütő változás nem történt meg.

 Érdemes tudni, hogy a táplálkozásban nincs olyan nagy tapasztalatom, mint a mozgás vagy a sport területén. Azt én is megtapasztaltam, hogy ha kevesebb szénhidrátot, cukrot és több zöldséget és gyümölcsöt fogyasztok, jobb a közérzetem és könnyebbnek érzem a testem. Nekem is segített, hogy az étel minősége mellett odafigyeltem a mennyiségre, és arra, hogy milyen időpontokban étkezem.

 A negyvenes éveimre annyira kibillentem, hogy a testemre, amivel addig is elégedetlen voltam, még plusz 10 kg többlet rakódott. Ez a súlytöbblet főleg  a csípőn és a combokon jelentkezett. Az 50. évem felé közeledve a mozgásom is  kezdett beszűkülni, nehézkesnek éreztem magam, és elkönyveltem, hogy elindultam  az öregedés útján. Nem voltam túl boldog a testemben. Ekkor találkoztam az ANAMÉ PROGRAMMAL.weight-loss-494284_1920.pngAz ANAMÉ PROGRAMOT nem a fogyás miatt kezdtem el. 

50 évesen  kilátástalan élethelyzetbe találtam magam. Nem volt munkám és az anyagi helyzetem  is lenullázódott. Tudtam, hogy nekem kell változnom, ha a külvilágban is szeretném a változást. Éreztem, hogy az ANAMÉ PROGRAM ebben segítségemre lesz.  

A másik ok, amit  már az előző blogjegyzetben részletesen megírtam  a gyermekkoromról.  Arról,hogy milyen félelmek és gondolatok szőtték át, illetve hogy honnan jövök és milyen értékrenddel. A felnőtt életemben ugyan ezeknek a mintáknak az ismétlődését vettem észre. Akkor még nem voltam olyan tudatos, hogy szavak szintjén meg tudtam volna ezt fogalmazni, csak értetlenül figyeltem az életem. Biztonságban és jólétben éltem. Mindenem megvolt  az anyagiak terén a boldog élethez, szép ház, anyagi biztonság,  autó, jó ételek, szép ruhák, utazások, de én mégis elégedetlen és boldogtalan  voltam. Úgy éreztem, hogy valami hiányzik az életemből.

 Most már tudom, hogy Istent kerestem. Nem vallási értelemben, hiszen azt a minőséget megtapasztaltam a rendszeres templomba járáskor, hanem valami nagyobbat, ami több, ami túlmutat az anyagon, ami örökkévaló, aminek szentsége van. Ezt a minőséget kerestem a kapcsolataimban, a különböző élethelyzetekben, de a váltakozó, hol a materialista, hol az istenfélő gondolkodással ezt nem találtam.

 Elmúltam 50 éves, és elváltan, egyedül éltem egy kölcsönkapott lakásban. Egy- két rossz pénzügyi döntés miatt az anyagi tartalékom is jelentősen megcsappant.  Nem volt munkám, és elképzelésem sem volt arról hogyan tovább. Féltem a jövőtől, reménytelennek és kilátástalannak láttam az életemet. Ekkor  kaptam egy e-mailt az egyik kedves ismerősömtől, hogy nézzem meg az ANAMÉ KUNDALINI PROGRAMOT.  Mint a mágnes, úgy vonzott ez a hír, és másnap reggel 9 órakor ott is voltam az első JÓGA ÓRÁN 

Az  életemre kerestem a megoldást, nem a fogyásra. Mégis, az első és leglátványosabb változás, ami bekövetkezett, hogy a testsúlyom elkezdett csökkenni.

 Az első Anamé JÓGA ÓRA 

 Akkor most  vissza térek  2011 január végéhez  - a pontos dátumra már nem emlékszem -. Gyógytornászként mindig vonzott a mozgás, és sok mindent kipróbáltam, de a JÓGA TANFOLYAMOKBAN  egyáltalán nem voltam jártas, a KUNDALINI JÓGÁRÓL pedig még egyáltalán nem hallottam. Nem zavart az ismeretlenség, mert  belül nagyon hívott és éreztem, hogy ott a helyem. Akkor még csak egy JÓGA STÚDIÓ  volt Budán.

 Nagyon élveztem a JÓGAÓRÁT.   Egyszerűek, könnyen elvégezhetők voltak a gyakorlatok. Azok számára is, akik még KEZDŐK  a JÓGÁBAN vagy soha nem jógáztak, úgy mint én.

 

women-1178187_1920.jpg

A test különböző területeit 

lélegeztük át.  A figyelmünkkel követtük a légzés áramlását, és az ennek hatására a testben történő változásokat.

Igaz, hogy az ANAMÉ JÓGA GYAKORLATOK  egyszerűek és biztonságosak, mégis már az első óra közben és végén lehetett érezni, hogy valami történik.

 Sokkal könnyebbnek, felszabadultabbnak éreztem magam, mintha egy súlyos  zsákot tettem volna le, amit eddig tudattalanul cipeltem. Frissebb, energikusabb, vidámabb lettem, és már az első JÓGA ÓRA  után tudtam, hogy rátaláltam valamire, ami segít, hogy kikerüljek abból a kilátástalan élethelyzetből, amiben voltam. A remény felébredt, de akkor még fogyásra és a testem átalakulására egyáltalán nem is gondoltam.

 Az első ANAMÉ JÓGA ÓRÁRÓL már úgy jöttem ki, mintha szárnyaim nőttek volna és repkedtem a boldogságtól. Ezt követően négy éven keresztül ott voltam minden csoportos órán, JÓGA TANFOLYAMON  és táborokon.

 2011-ben még nem volt annyi féle óra, mint manapság. ANAMÉ  és Gábor vitték ketten a jóga stúdiót. Gábor tartotta a csoportos órákat, ANAMÉ pedig az egyéni órákat. Az egyéni órák elején mindig nagyon kíváncsi voltam ANAMÉ VÉLEMÉNYÉRE, hogy milyen változást lát rajtam.

 Abban az időben még nem volt weboldala az ANAMÉ PROGRAMNAK.  Egy füzetben kézzel voltak felírva az órák időpontjai, ez volt az ANAMÉ ÓRAREND, a recepciós pulton. A bejelentkezés úgy történt, hogy a megadott dátum mellé írtuk a nevünket.

Akkor még csak egy  BUDAPESTEN volt JÓGA LEHETŐSÉG.

 Nagyon érdekes így visszagondolni, különösen innen nézve, amikor már egy egész csapat dolgozik az ANAMÉ PROGRAMBAN,  az oktatók, a stáb, és van egy komoly weboldala is az ANAMÉ PROGRAMNAK, ahol minden információ megtalálható, többek között az ANAMÉ ÓRAREND is. A gyakorlók sokféle óratípus közül tudnak választani:  vannak egyéni és csoportos órák, kurzusok és táborok is. Ezekre a jógaórákra a weboldalon található ANAMÉ ÓRARENDEN keresztül lehet bejelentkezni és tájékozódni, hogy a különböző órák miben segítenek.

 Az ANAMÉ PROGRAM növekedését az is mutatja, hogy Pesten is nyitott egy JÓGA STÚDIÓT, így már kettő is van, az egyik Budán, a másik pedig Pesten. Ráadásul nem csak személyesen, de online is lehetőség van gyakorolni az ANAMÉ JÓGA GYAKORLATAIT.  Az online egyéni és csoportos órák megnyitották azt a lehetőséget, hogy a világ minden részéről tudnak csatlakozni a gyakorlók az ANAMÉ PROGRAMHOZ  és végezhetik az ANAMÉ JÓGA GYAKORLATAIT.  De nem akarok ennyire előreszaladni időben.

 Visszatérek az első JÓGA ÓRÁHOZ..

 Mielőtt elmentem volna az első ANAMÉ JÓGA ÓRÁRA, könyvekben már olvastam, hogy testünkben léteznek energiaközpontok, amiket csakrának neveznek. Mindegyik csakrához más szín tartozik. Hallottam már a CSAKRÁK TISZTÍTÁSÁRÓL ÉS A CSAKRÁK MEGNYITÁSÁRÓL , de  olvasmányok alapján különösebben nem  ragadt magával a téma. Miután azonban megtapasztaltam azt, hogy az ANAMÉ JÓGA GYAKORLATOK  végzésével a JÓGA ÓRA után sokkal jobban éreztem magamat, mint a JÓGA ÓRA  előtt, mindent akartam tudni  az ANAMÉ PROGRAMRÓL. Nagyon kíváncsi voltam ANAMÉ VÉLEMÉNYÉRE, ezért  az első JÓGA ÓRA  után megvettem ANAMÉ  két könyvét.

 BALÁZS VALÉRIA ANAMÉ könyvei

 A CSAKRA PROGRAM-ban ANAMÉ leírja a test energiarendszerét és az energiaáramlás törvényszerűségeit. Részletesen bemutatja a csakrákat, azok alul- és túlműködését, valamint azt, hogy hogyan lehet  a CSAKRÁK TISZTÍTÁSÁVAL és töltéssel egyensúlyba hozni. Arról is ír, hogy hogyan lehet a testről leolvasni a csakrák állapotát, illetve, hogy a jó állapotban lévő energiarendszer hogyan hat és   változtatja meg a fizikai testet, az érzelmeket, a gondolatokat, a körülményeinket, vagyis az egész életünket.

 Nagyon kíváncsi voltam mindenre  és tudni akartam ANAMÉ VÉLEMÉNYÉTt a csakrákról  és az energia áramlásról.. Többször is elolvastam a könyvet. Világos és érthető volt mindaz, amit Anamé a könyvében leírt, de az igazi megértés a gyakorlással érkezett meg, amikor saját magamon tapasztaltam meg a változásokat.

 Nagyon tetszett az ANAMÉ PROGRAM  gyakorlatiassága és az, hogy nagyon logikus rendszer, amit Anamé a Csakra Program könyvében egyszerűen és világosan leír. 

 ANAMÉ  leírja, hogy a CSAKRÁK TISZTÍTÁSA  és egyensúlyba hozása hozzásegít egy magasabb energiaszint eléréshez, ahol meg tud nyílni az a tudás, ahol rálátunk az életeinkre és mindarra, ami eddig velünk történt és ezután fog. ANAMÉ  ebből a tudásból írta a másik könyvét, a KARMA KILLER-t, amit  azonnal megvettem és  azóta is számtalanszor elolvastam.

 A Karma Killerben ANAMÉ a saját életeinek történeteit és tapasztalatait írja meg, és azt, hogy ezek hogyan segítették őt a fejlődésben. Életem legizgalmasabb  könyve, amit nem lehet letenni, és nem elég egyszer elolvasni. Nagyon megérintett,  végig azt éreztem, mintha velem is megtörténtek volna ezek az események, mintha rólam íródott volna. A sejtjeimben éreztem az igazságát.

 Ez a könyv sokat segített abban is, hogy ne bűnösként nézzek magamra, és természetesen másokra sem. Segített megérteni, hogy nem vagyok bűnös és nem vagyok áldozat sem. Mi emberek csodálatos fejlődési folyamaton megyünk keresztül. Sok életen át rengeteg dolgot megtapasztaltunk fizikai, érzelmi és lelki szinten, és ezeknek a megéléseknek - akár jó, akár nehéz volt - az energiamintázata most is itt van velünk. Ezek az energiaminták meghatározzák a TEST FORMÁJÁT és állapotát, valamint az érzelmeket és a gondolatokat is. 

 A jó hír, hogy ezek az energiaminták átírhatók, megváltoztathatók, vagyis van kiút abból a reménytelenségből, hogy „ilyen az élet” és „ki kell bírni” valahogy.

 Ez a könyv sokat segített abban is, hogy máshogy nézzek magamra, a testalkatomra, a széles csípőmre, a beeső mellkasomra. Megértettem, hogy ezeknek oka van, és a legfontosabb, hogy lehet ezen változtatni.

 A fizikai szinten történő átalakulásom: a testem változása

 Ahogy már írtam, az első JÓGA ÓRA után frissebbnek, energikusabbnak, vidámabbnak, élettelibbnek éreztem magam. Nagyon szorgalmasan gyakoroltam, hetente háromszor is mentem a csoportos JÓGA ÓRÁKRA.
1c63f133-87ad-42ee-b577-39fc96cc2b00.JPG

Amikor elkezdtem az ANAMÉ JÓGA GYAKORLATAIT  végezni, ahogy korábban már írtam, elmúltam 50 éves, és ez bizony a testemen is kezdett megmutatkozni. Elkezdtem hízni, főleg a csípő és comb környékén. Mindig hajlamos voltam a hízásra ezeken a területeken, de fiatalkoromban sportolással, sok erőfeszítéssel   tudtam tartani az alakomat. Akkor még a materialista gondolkodásommal úgy véltem, hogy minden a fizikai szinten dől el, és ha rendszeresen sportolok és odafigyelek a táplálkozásra, akkor örökké fiatal, egészséges és karcsú maradok. Így 50 év felett azonban rá kellet jönnöm, hogy ez nem így működik. Már nem volt kedvem és erőm komolyabb edzésekre járni, és azt vettem észre, hogy a táplálkozásra való odafigyelés sem elegendő.

 A testsúlyom így 50 éves koromra elkezdett nőni, a mozgásom viszont kezdett beszűkülni, egyszóval éreztem magamon és látszódott is, hogy testi szinten elindultak az öregedés folyamatai és jelei. Komolyabb betegségem szerencsére még nem alakult ki.

  Az  ANAMÉ PROGRAMOT  nem egészségügyi probléma miatt kezdtem el, hanem egzisztenciális okok miatt, valamint a fejlődés vágya hajtott. De ezekről később írok.

 A fizikai állapotomat  azért írom le ilyen részletesen, mert annak ellenére, hogy nem  elsősorban a fizikai szinten szerettem volna változást elérni, mégis itt történt meg az első nagy átalakulás.

 Az ANAMÉ PROGRAM JÓGA GYAKORLATOK hatására ugyanis elindult a fogyás. Nagyon boldog voltam ettől a nem várt  eredménytől. Az évek során összesen 10 kg-ot fogytam le. Ez  a súlycsökkenés nem egyszerre és hirtelen történt. Folyamat volt, és a testem úgy  tudta követni a változást, hogy bármi nyoma maradt volna a fogyásnak. A másik csoda számomra, hogy nem kell tennem semmi pluszt, és így is megmarad az ideális testsúlyom.

Hogyan lehetséges ez?

 Az ANAMÉ PROGRAM JÓGA GYAKORLATAI  nem fizikai, hanem energiagyakorlatok. ANAMÉ  által kidolgozott egyszerű, biztonságos és bárki által  könnyen elvégezhető gyakorlatokat használunk, amelyek nem hagyományos JÓGA GYAKORLATOK . Légzéssel dolgozunk, de nem mondható hagyományos JÓGA JÓGALÉGZÉS. A test különböző területeit lélegezzük át, miközben a figyelmünket mindig oda helyezzük, ahol a légzés van. Így dolgozunk azon, hogy megtörténjen a CSAKRÁK TISZTÍTÁSA.

 Hogyan függ össze a csakrák állapota és a testsúlyváltozás?

 Az ANAMÉ PROGRAM elkezdésekor nálam az alsó csakrák szintjén energetikailag hiány volt, vagy mondhatni azt is, hogy ezek a területek alulműködtek.

Ez test szintjén úgy jelent meg, hogy a keresztcsontomnál volt egy asszimetria, a fenekem hátrafelé kiállt, a csípőm kiszélesedett, és mindig erre a területre híztam.

 Amíg nem ismeretem meg az ANAMÉ PROGRAMOT és a csakrákat, addig úgy gondoltam, hogy a testalkat és testsúly szerencse kérdése, és ezeket mozgással, illetve táplálkozással lehet valamennyire szabályozni és karbantartani. Most már azonban tudom és tapasztalom, hogy ennek oka van, és lehet rajta változtatni.

 Az ANAMÉ JÓGA GYAKORLATAI  segítettek abban, hogy a gyökércsakránál - ami a test szintjén a farokcsigolya és a lábak - és a szakrális csakránál - ami a test szintjén  a csípők, keresztcsont és alhas területe - megtörtént a csakratisztítás és -töltés. Energetikailag egyensúlyba kerültek ezek a területek, és ez a változás megmutatkozott fizikai szinten is, vagyis lejöttek a kilók a csípőmről, a combomról és a fenekemről. De nemcsak a kilók jöttek le, hanem átformálódott az egész medencém.

 Azért is írtam le mindezt ilyen részletesen, mert tudom, hogy nagyon sok embernek problémája van a testsúlyával. Ez lehet akár többlet, akár hiány. Mind a kettő kibillent állapot, ami lehet, hogy már nemcsak esztétikai probléma, hanem  betegséget is hordoz magában. Ha azonban energia gyakorlatokkal dolgozunk és CSAKRA TISZTÍTÁST végzünk, akkor vissza tudunk találni az egyensúlyhoz.

 A test megfiatalodik

 A testem egyre inkább átalakult, de nemcsak a súlycsökkenés miatt. Elkezdett megfiatalodni. Tudom, hogy a világban a szépségipar és a plasztikai sebészet is az embereknek azt a vágyát szolgálja ki, hogy a fizikai test minél tovább maradjon fiatal. A fiatalság megtartása számomra is mindig fontos volt, ezért sok pénzt és időt fordítottam kozmetikára, sportra, ruhákra. Az ANAMÉ PROGRAM megismerése előtt kívül kerestem a megoldást, mert akkor még nem tudtam, hogy a megoldás belül van.

 Azzal, hogy elkezdtem végezni az ANAMÉ JÓGA GYAKORLATOKAT , a testemen  belül felébredt egy megfiatalító program - amit nevezhetünk az élet áramlásának is -, és már nincs szükségem külső megoldásokra. Rugalmas és hajlékony a testem, az öregedési folyamatok nemcsak hogy megálltak, hanem elindult a visszafiatalodás. Hatalmas a fizikai teherbírásom, és érzem, hogy van erőm. Soha nem éreztem magamat ilyen jól a bőrömben, mint most, 60 évesen. Ezek a változások mind az ANAMÉ PROGRAMNAK  és az ANAMÉ JÓGA GYAKORLATOKNAK köszönhetők. Ezt biztosan tudom, mert semmi más technikával vagy módszerrel nem foglalkozom, amióta ismerem az ANAMÉ PROGRAMOT.  A testem megfiatalodása is olyan változás lett, amire egyáltalán nem számítottam.

893ae92b-dc0e-453d-a98a-444cac123029.JPG
  Mint ahogy már írtam korábban, eredetileg az anyagi helyzetem rendezésére kerestem a megoldást. Arra, hogy 50 évesen egyedül is meg tudjak állni a saját lábamon ebben a világban, találjak magamnak munkát, és kijöjjek a lét bizonytalansággal kapcsolatos félelmeimből.

 A másik a fejlődés volt, ami számomra nagyon fontos volt és érdekelt. Már gyerekkorom óta élt bennem egy érzés, hogy ebben a világban valami nincs a helyén, és ki akartam deríteni, hogy mi az igazság.

Mielőtt még ezeket a céljaimat elértem volna, már  elindult a fogyás és a testem átalakulása. Hogy ezeken kívül még milyen változásokat hozott az 

ANAMÉ PROGRAM? Folytatom a következő írásban. Gyere, tarts velem!

A bejegyzés trackback címe:

https://maria-anameprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr8816273306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása